# # #

Pubg 1.0 Yamasıyla Gelen Yenilikler
Anasayfa > Haberler

 
Son yılların en büyük başarı hikayelerinden birine imza atan PlayerUnknown’s Battlegrounds’a tam sürümde hangi yenilikler geliyor ?
 
Optimizasyon
 
Arazinin kullandığı bellek kullanımı optimize edildi.
Kaplamaların kullandığı bellek kullanımı optimize edildi.
Denizdeki dalga efektleri optimize edildi.
Birden  fazla oyuncunun bir alanda bulunması üzerine oluşan lag problemi optimize edildi.
Karakter animasyonları optimize edildi.
Karakterlerin bellek kullanımı düşürüldü.
Uzun mesafelerdeki yüklemeleri iyileştirmek için LOD’lar eklendi.
Çeşitli dünya efektleri optimize edildi.
Çeşitli Arayüz özellikleri optimize edildi.
Arazi yüklenirken oluşan gecikme problemi optimize edildi.
Arazi yüklenirken oluşan süre optimize edildi.
Oyuncuların anormal hareketlerde bulunmasına yol açan lag problemi optimize edildi.
 
Animasyonlar
 
Tırmanma animasyonları eklendi.
UZI’ye eksik atış modu animasyonları ve sesleri eklendi.
Koşma ve depar animasyonları arasındaki geçişler daha da pürüzsüzleşti.
Öngörülen animasyonlar ADS/FPP ve TPP arasındaki tutarlılığı sağlamak için geliştirildi.
Silahın FPP’deki konumu, silaha monte edilen parçalar veya diğer etkenlere bağlı olarak düşürüldü.
FPP animasyonları ve sınırları kendi karakterinin iç kısmını görmeyi azaltmak için düzeltildi.
Kamera konumu sürücüler için FPP modunda doğru konuma getirildi.
Giysiler ve silahların iç içe girmesini daha da azaltmak için silahların çoğunun FPP’deki pozisyonu değiştirildi.
 
Dünya
 
Yeni bir harita eklendi: MIRAMAR
Miramar’ın gelme ihtimali daha yüksek durumda.
Miramar 2 adet hava durumunu destekliyor:
-Temiz
-Gün-doğumu
Maç başlarken harita seçeneği olmayacak yani rastgele gelecek.
Yağmurlu ve sisli hava Erangel’den kaldırıld
 
Eşyalar 
 
5 yeni silah eklendi:
 
-Erangel’e özel DP-28 eklendi. 47 adet 7.62 mermi kapasitesine sahip.
-AUG A3 eklendi. 30 adet 5.56 mermi kapasitesine sahip ve AirDrop özel.
45 mermisi kullanan, 6 mermisi olan ve her yerde spawnlanma ihtimali olan R45 eklendi.
-Win94 eklendi. Win94 her yerde spawnlanma ihtimaline sahip. Tek seferde 8 mermi alabiliyor, orta mesafede yüksek hasara sahip ve parça takılamıyor.
-Sawed-Off eklendi. Sawed-Off her yerde spawnlanma ihtimaline sahip. 2 mermi kapasiteli, kısa mesafede etkili ve parça takılamıyor.
-Air Droplara yeni bir özel kamuflaj kostümü eklendi.
-R1895 Miramar’da bulunamayacak.
-Kar98 artık Air Droplardan çıkmayacak.
 
3 yeni araç eklendi:
 
-Kamyonet eklendi. 6 kişilik kapasitesi var. Hızı düşük seviyede olmasına rağmen oyunda en fazla cana sahip araç.
-Pikap eklendi. Pikap, Miramar’ın toprağına uygun şekilde dizayn edildi ve sadece Miramar’da bulunabilir.
-Aquarail eklendi. 2 kişilik kapasitesi var. Arkada oturan oyuncu silahını kullanabilir. Aquarail, gerilla taktiğini kullanmak için tasarlandı.
-Yeni dış görünüşlere sahip Motosiklet ve Buggy Miramar’da bulunabilir
 
Oyun İçi 
 
 
-Balistik Sistemi
 
Ateşli silahlardan ateş edilen mermiler şimdi hava sürüklenmesinden daha fazla etkileniyor. Bu, mermilerin artık zaman içinde hızını kaybedeceği, mermi düşüşünün ve yolculuk süresinin uzamasına neden olacağı anlamına geliyor.
 
 Vuruş hitboxları geliştirildi.
-Boyun artık kask tarafından korunuyor.
-Gövdeye verilen hasar arttırıldı.-
 
 Temel hasar silahın sınıfına göre ayarlandı.
-Gerçek hasar, aşağıdaki etkenlerin hesaplanması sonucu bulunuyor:
-Silahın temel hasar durumu
-Atış mesafesi (Hasar, uzaklık arttıkça azalır)
-Vuruş alanı etmeni (Yani merminin vücudun hangi bölgesine vurduğu)
-Silah sınıfı etmeni
-Mermiler artık mermi hızına bağlı olarak suya nüfuz ediyor.
-Geliştirilmiş su penetrasyonu parçacık efektleri.
 
Silah Dengeleri
 
-KNT (Keskin Nişancı Tüfeği)
-SKS ve Mini-14’ün ateşlenme oranının düşürülmesi.
-Kar98k ve M24 hasarının artması ve AWM hasarının azalması.
 
Win94
 
-Kolay nişan almak için standart nişangaha kırmızı bir nokta eklendi.
-Nefes tutarkenki yakınlaştırma oranı arttırıldı.
-Geri tepme arttırıldı.
 
Parçalar
 
-15x dürbününün sıfırlama mesafesi için dürbünde değişiklikler yapıldı.
-Keskin nişancı tüfekleri, SMG, 5.56mm ve 7.62mm silahlar için yeni 4x dürbünü.
-8x ve 15x dürbünleri için fare tekerleği ile kullanılabilen yakınlaştırma eklendi.
-Red dot, holo ve 2x dürbünleri için fare tekerleği ile kullanılabilen parlaklık değiştirme eklendi.
-Dürbünlerin dışında kalan alanlara bulanıklaştırma efekti eklendi.
-Mk14’ün geri tepmesi arttırıldı.
-Vektör silahını ateşlendiğindeki ekran sarsıntısı azaltılır. (Vektör kullanımı artık daha kolay duruma getirilmiş olmalı).
 
Araçlar
 
-Araç sürüş dengesi değiştirildi.
-Araç sürüşü daha gerçekçi olacak şekilde ayarlandı.
-Araç ve yolcu animasyonları iyileştirildi.
-Bir araçta iken sağlık eşyaları kullanma yeteneği eklendi. (Yalnızca yolcular için)
-Tüm UAZ modellerinin boyutları birleştirildi, koltuk sayısı 4’e düştü.
 
Diğer
 
-ADS modunda değilken görülen kameraya yakın silah ve nesnelerin bulanıklaştırma etkisi kaldırıldı.
-Bandajların total etki süresi 8.5 saniyeden 4.5 saniyeye düşürüldü.
-Kullanım süresi ve iyileştirme miktarı, daha önce olduğu gibi aynı kaldı.
-Oyuncular şimdi paraşütle adanın etekleri dahil olmak üzere daha önce erişilebilir olmayan belirli alanlara inebilirler.
-TPP modu için kamera açısı düşürüldü.
-Bazı duruşlarda dikey hedefleme aralığı arttırıldı.
 
Ses
 
-Lobi müziği değiştirildi.
-Araç motor sesleri geliştirildi.
-Mavi alana girip çıkarken duyulan yeni bir ses efekti eklendi.
 -Kırmızı alan için 3 yeni ses eklendi:
-Bombaların atılma sesi.
-Bombaların düşme sesi.
-Bombaların patlama sesi.
-Karakter suya çarptığında duyulan bir ses eklendi. Bu ses, karakterin hızına bağlı olarak değişiklik gösteriyor.
-El bombası sesi geliştirildi:
-Ses mesafenin uzaklığına veya derinliğine göre değişiklik gösteriyor.
-İç mekanda bir karakter vurulduğunda oluşan yankı düşürüldü.
 
UI/UX
 
-Çanta kapasitesi UI için envanter sekmesinde geliştirildi.
-Ölümlerin gösterildiği bölüm sol alt köşeden sağ üst köşeye taşındı.
-İngilizce için yeni bir yazı tipi eklendi.
-Oyun içi HUD, seçenek penceresi, envanter, menü ekranı ve sistem mesaj kutusu için tasarımlar geliştirildi.
-Can barının rengi değiştirildi.
-Can %50’nin altındayken yeşil olacak.
-Can %25’in altındayken kırmızı olacak.
-Can %10’un altındayken kırmızı olacak ve yanıp sönecek.
-Çanta, kask, çelik yelek gibi HUD UI elementleri artık standart.
-Solo veya takım ile oynanılan oyunlar için UI geliştirildi.
-Ekip üyelerinin sağlık çubukları sol üst köşeden sol alt köşeye taşındı.
-Mini harita, dünya haritası ve UI’daki takım listesindeki renkler ve işaretler değiştirildi.
-Ekip üyelerinin durumlarını kontrol etmek için göstergeler eklendi. (araç, paraşüt, canlı/ölü, bağlantı durumu, vb.)
-Sırt çantasında artık yer kalmadıysa, bunu belirtmek için yazı kırmızıya dönecektir.
-Mini harita ve dünya haritası geliştirildi:
-Ekip üyelerinin bilgisini daha da vurgulamak için mini haritanın doygunluğu azaltıldı.
-İşaretlerin görünürlüğünü ve diğer bilgileri artırmak için dünya haritasının renkleri ayarlandı.
-Oyuncular, dünya haritası ve mini harita vasıtasıyla takım üyelerinin FOV yönünü görebilir.
-Takım üyelerinin hepsi sadece bir araçta ise haritada yalnızca bir adet simge görünür.
-Ölüm kamerası ayarlar bölümüne eklendi.
-Oyun sonu ekranının arka planına bulanıklaştırma efekti eklendi.
-Hedefleme ve ADS için geçiş ve bekletmeyi etkinleştirmek için iki yeni tuş eklendi.
-Yeniden oynatma tuşlarını değiştirmek için bir seçenek eklendi. (zaman çizelgesi açık / kapalı, oynat, oynatma hızı)
 
Diller
 
4 yeni dil eklendi: 
-İtalyanca 
-Portekizce (Breziyla) 
-İspanyolca (Meksika)  
-Geleneksel Çince.
 
* Pubg steam key satın almak için tıklayın.
 
* Pubg skinlerinizi anında nakite çevirmek  veya uygun fiyatlarla Pubg skin satın almak için skin pazarımızı ziyaret edin.

Üye Girişi

Üye Girişi Yap ve Hemen Alışverişe Başla!..
Kayıt Ol
 Şifremi Unuttum      Kullanıcı Adımı Unuttum
Canlı Yardım

Oyun Seç

Ve Avantajlardan Yararlan!..

Satiş Yap

Paranız anında hesabınızda!.. #Knight İtem #Metin2 İtem