Bakiye Bakiyem 0.00 ₺
Bonus Bonuslarım Kp
Türkiye'nin oyun pazarı

League of Legends Yama Notları : 13.6

İçindekiler

    League of Legends Yama notları açıklandı. LoL yama notlarında öne çıkanları sizlerle paylaşıyoruz. 13.6 Yama notları ağırlıklı olarak yeni şampıyon ve genel oynanış üzerine değişiklikler barındırıyor. LoL yama notlarında öne çıkanları ve detayları Kopazar'da her yamada olduğu gibi sizlerle!

    13.6 Yamasında Öne Çıkanlar

    Şampiyonlar

    Milio

    League of Legends yeni şampiyonu Milio sizlerle! Milio çıkış tarihi : 22 Mart!

    Ashe

    Geçtiğimiz yamadaki Ashe değişikliklerinin amacı Ashe'in destek rolünde zayıflaması ama nişancı rolündeki gücünü korumasıydı. Bu hedeflerde genel itibarıyla başarılı olduk ama Ashe'in nişancı rolünde de zayıfladığı bir gerçek. Dolayısıyla verdiğimiz sözü tutmak adına bu değişiklikleri getiriyoruz. 

    Pasif - Buz Atışı

    • BUZ ATIŞI ETKİSİ ALTINDAKİ RAKİPLERE VERİLEN HASAR: %110 (+ kritik vuruş ihtimalinin %75'i) ⇒ %115 (+ kritik vuruş ihtimalinin %75'i)

    Aurelion Sol

    Aurelion Sol hem olumlu hem de olumsuz anlamda dikkatleri üstüne çekiyor. Gerçi kişiliğinin çekim kuvvetinden ötürü buna alışkın olsa gerek. Bu değişikliklerle minyon dalgalarını uzun bir süre boyunca dondurabilmesinden kaynaklanan sinir bozucu anları azaltmayı ve takım savaşlarındaki kombosunun etkisini hafifletmeyi hedefliyoruz.

    E - Çekim Kuvveti

    • BEKLEME SÜRESİ: 12/11,5/11/10,5/10 saniye ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 12 saniye

    R - Yıldız Kayması / Gök Yıkılırken

    • GÖK YIKILIRKEN'İN YILDIZ TOZU GEREKSİNİMİ: 75 ⇒ 100
    • YILDIZ KAYMASI'NIN SERSEMLETME SÜRESİ: 1,25 saniye ⇒ 1 saniye
    • YILDIZ KAYMASI'NIN KULLANIM MENZİLİ: 1250 ⇒ 1100
    • GÖK YIKILIRKEN'İN HAVAYA SAVURMA SÜRESİ: 1,25 saniye ⇒ 1 saniye
    • GÖK YIKILIRKEN'İN KULLANIM MENZİLİ: 1250 ⇒ 1100

    DR. Mundo

    Hayırsever doktorumuz bir süredir erken safhalarda kendisini halsiz hissediyor ama ileri safhalarda testeresiyle ölüm dağıtan bir cerraha dönüşüyor. Bu güç dengesizliğini biraz yumuşatmak için Mundo'ya bir ayar çekiyoruz. Diğer yandan kendisine ormanda işine yarayacak medikal ekipmanlar veriyoruz.

    Taban nitelikler

    • TABAN CAN YENİLENMESİ: 6,5 ⇒ 7
    • CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI: 0,55 ⇒ 0,5

    W - Şok Terapisi

    • YENİDEN KULLANIM SÜRESİ: 1 saniye ⇒ 0,5 saniye

    E - Beyin Sarsıntısı

    • ORMAN CANAVARLARINA YÖNELİK HASAR: %150 ⇒ %200


    Galio

    Galio'nun son dönemlerde varlığıyla yokluğu bir. 12.10 Yaması'ndan beri hem taşıyıcıları tek başına tehdit edecek kadar hasar veremiyor hem de yeteneklerini birkaç kere kullanabilecek kadar dayanıklı değil. Demacia'lı Heybetli Muhafız'ın anlık hasar veren bir büyücüden ziyade tank olmasını istiyoruz. Bu yüzden dayanıklılığını arttırıyor ve Adalet Yumruğu'nun bekleme süresini azaltıyoruz. Böylece koridor aşamasının ardından daha işlevli olacağını düşünüyoruz.

    W - Durand Kalkanı

    • BÜYÜ HASARI AZALTMA: %20/25/30/35/40 (100 İlave Büyü Direnci başına +%8) (+%5 YG) ⇒ %25/30/35/40/45 (100 İlave Büyü Direnci başına +%12) (+%5 YG)
    • FİZİKSEL HASAR AZALTMA: %10/12,5/15/17,5/20 (100 İlave Büyü Direnci başına +%4) (+%2,5 YG) ⇒ %12,5/15/17,5/20/22,5 (100 İlave Büyü Direnci başına +%6) (+%2,5 YG)

    E - Adalet Yumruğu

    • BEKLEME SÜRESİ: 12/11/10/9/8 saniye ⇒ 11/10/9/8/7 saniye

    Talon

    Talon, rakibin baskın olduğu orta koridor eşleşmelerinde minyon dalgasıyla etkileşime girmekte biraz fazla zorlanıyor. Bu değişikliklerin ardından minyon biçmek ve uzaktan Biç Çek kullanmak için daha fazla manası olacak. Aynı zamanda pasifinin de hasarını ve hasar oranını arttırıyoruz. Orman rolündeki Talon'un daha az mana sorunu olduğu için bu değişikliklerden pek etkilenmeyeceğini düşünüyoruz. 

    Taban nitelikler

    • MANA: 377 ⇒ 400

    Pasif - Bıçak Sırtı

    • HASAR: Seviyeye bağlı olarak 75-255 (+%200 İlave SG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 80-280 (+%210 İlave SG)

    W - Biç Çek

    • MANA BEDELİ: 55/60/65/70/75 ⇒ 50/55/60/65/70

    Vayne

    Vayne son dönemlerde çeşitli sebeplerden ötürü tüm beceri düzeylerinde zorlanıyor. Hareket kabiliyeti yüksek şampiyonlar çıktıkça pasifinin değeri azaldı. Dolayısıyla kovalama potansiyelini arttırıyoruz ve Q'sunu savunma amaçlı olarak daha sık kullanabilmesini sağlıyoruz. Ayrıca Q'sunun kritik vuruş ihtimali kaldırıldığından beri zayıf kalan saldırı gücü odaklı dizilimlerini desteklemek için bu yeteneğin saldırı gücü oranını arttırıyoruz. Son olarak üst koridordaki gücünü dizginlemek için de yüzdelik can hasarını azaltıyoruz.

    Pasif - Gece Avcısı

    • İLAVE HAREKET HIZI: 30 ⇒ 45

    Q - Takla

    • İLAVE FİZİKSEL HASAR: %60/65/70/75/80 SG ⇒ %75/85/95/105/115 SG
    • GÜÇLENDİRİLMİŞ SALDIRI SÜRESİ: 7 saniye ⇒ 3 saniye

    W - Gümüş Ok

    • YÜZDELİK CAN HASARI: Hedefin azami canının %4/6/8/10/12'si ⇒ Hedefin azami canının %6/7/8/9/10'u


    Veigar

    Büyük menzil büyük sorumluluk güç getirir. Veigar orta koridorda herkese tepeden bakıyor ama bu durum özellikle de alt koridorda geçerli. Popülerliğindeki keskin artıştan beri hem alt koridorda sık sık oynanıyor hem de oynandığı oyunların çoğunu kazanıyor. Maalesef rakiplerine zorbalık yapmasına izin veremeyeceğimiz için özellikle de yanında bir destek varken çok daha güvenilir olan erken safhalardaki çatışma gücünü kırpıyoruz.

    Taban nitelikler

    • TABAN CAN: 575 ⇒ 550
    • TABAN ZIRH: 21 ⇒ 18

    W - Karanlık Madde

    • BÜYÜ HASARI: 100/150/200/250/300 (+%100 YG) ⇒ 85/140/195/250/305 (+%100 YG)

    Yuumi

    Yuumi'nin 13.5 Yaması'ndaki yenilemesi epey güçlü çıktı. Saldırı potansiyelinden epey kaybetse de dürtmesi ve anlık hasara karşı koruması sayesinde rakipler ona ve en iyi arkadaşına karşı ne yapacağını şaşırıyor. Son Sayfa'nın ilave dirençleri, Yuumi'nin kırılgan taşıyıcılara yapıştığında daha güvende olması için eklenmişti ama sonuç olarak bu zayıflıklarından birini ortadan kaldırdı. İlave direnç etkisini kaldırıyoruz ve her iki takımdaki oyuncuların kediyle ve onun tayfasıyla nasıl etkileşime girdiğini takip edeceğiz.

    Q - Sinsi Atış

    • BEKLEME SÜRESİ: 7,5/7,25/7/6,75/6,5/6,25 saniye ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 6,5 saniye
    • MANA BEDELİ: 50/55/60/65/70/75 ⇒ 50/60/70/80/90/100
    • YAPIŞIK DEĞİLKEN ATIŞ HIZI: 1000 ⇒ 850
    • GÜÇLENDİRİLMİŞ ATIŞ HIZI: 1900 ⇒ 1650
    • AZAMİ MENZİL (DÜZ BİR HAT ÜSTÜNDE): 2000 ⇒ 1725

    R - Son Sayfa

    • (YENİ)FAZLALIK İYİLEŞTİRMEDEN ELDE EDİLEN KALKANIN SÜRESİ: 3 saniye ⇒ 1,5 saniye (Not: Kalkan, yeteneğin süresi (3,5 saniye) artı bu miktar kadar sürer.)
    • (KALDIRILDI)EN İYİ ARKADAŞIN İLAVE DİRENÇLERİ: 20/40/60 (+%10 YG) Zırh ve Büyü Direnci ⇒ KALDIRILDI

    Eşyalar

    Kanasusamış

     Kanasusamış fazladan dayanıklılığa gerçekten ihtiyacınız olduğunda tercih edilebilmeli. Diğer herkes dizilimlerini toparlarken nişancının tank rolüne bürünmesi için hemen alabileceği bir eşya ise olmamalı. Özellikle erken safhalara yönelik bir zayıflatmayla Kanasusamış'ın bir eşya sonra alınmasını sağlıyoruz. 
    • KALKAN: 180-450 (9. seviyeye kadar 180, sonra seviye başına +30) ⇒ 100-400 (8. seviyeye kadar 100, sonra seviye başına +30)

    Nashor'un Dişi

     Büyücü eşyalarını güçlendirmeye devam ediyoruz ve sıra Nashor'un Dişi'ne geldi. Bu eşya önceden saldırı hızından faydalanan büyücüler için gereken her şeyi barındırıyordu. Fakat ilk eşya olarak alınan ihtişamlı eşyaların çıkışıyla birlikte bu statüsünü kaybetti. Bu durumun geçerli olduğu şampiyonlar az olsa da ilk eşya olarak bir efsanevi eşyanın (tank eşyaları ve Mahvolmuş Kralın Kılıcı'nda olduğu gibi) alınmasına daha sıcak bakmaya başladık. Bu yüzden Nashor'un Dişi'ni ilk eşya olmaya daha uygun hale getiriyoruz. 
    • TOPLAM BEDEL: 3000 ⇒ 3200
    • TARİF: İnfilak Değneği + Nişancı Yayı + Kuvvet Kitabı ⇒ İnfilak Değneği + Nişancı Yayı + Şeytani Külliyat
    • YETENEK HIZI: 0 ⇒ 15


    Navori Seribıçakları

     Navori Seribıçakları az bir farkla da olsa nişancıların en güçlü tamamlayıcı eşyası. Normal saldırı sıfırlamalarıyla bekleme sürelerini azaltabildiği için Ebedi Kılıç'tan bile daha fazla hasar veriyor ve bu da diğer seçenekleri epey kısıtlıyor. Dolayısıyla bekleme sürelerini daha az azaltmasını sağlayarak kıyaslamayı daha adil hale getiriyoruz. 
    • NORMAL SALDIRI BAŞINA BEKLEME SÜRESİNDE AZALMA: Kalan bekleme süresinin %15'i ⇒ Kalan bekleme süresinin %12'si

     

    Canlı Destek