Türkiye'nin oyun pazarı

Call of Duty: Black Ops Cold War Yama Notları

İçindekiler.

Treyarch, Call of Duty: Black Ops Cold War için  büyük bir güncelleme yayınladı. Uzun bir bekleyişin ardından, dün tam olarak neyin yeni ve farklı olduğunu detaylandıran yama notları da ortaya çıktı. Bütün Call of Duty: Black Ops Cold War yama notlarını aşağıda bulabilirsiniz.

Call of Duty: Black Ops Cold War Yama Notları

SİLAHLAR

FFAR1:

  • Geri tepme artırıldı.
  • Azami hasarı %3,5 (28'den 27'ye) düşürüldü.
  • Azami hasar aralığı %34 (38m - 25m) azaltıldı.

M16:

  • Maksimum hasar aralığı% 15 azaltıldı (25,4 m - 21,59 m).
  • Ateş ederken biraz yavaşlatılmış hareket hızı.
  • Patlamalar arasında biraz artan gecikme.
  • Namlu eklentilerinde yeniden dengelenen ateş oranı bonusları.
  • Lazer eklerinin etkinliği biraz azaldı.

Taktik Tüfek Charlie:

  • Maksimum hasar aralığı% 20 azaltıldı (38,1 m - 30,48 m).
  • Ateş etme süresine artan sürat.
  • Ateş ederken biraz yavaşlatılmış hareket hızı.
  • Patlamalar arasında biraz artan gecikme.
  • Namlu eklentilerinde yeniden dengelenen ateş oranı bonusları.
  • Lazer eklerinin etkinliği biraz azaldı.

Type 63:

  • Biraz artan ateş oranı.
  • Namlu eklentilerinde yeniden dengelenen ateş oranı bonusları.

DMR 14:

  • Biraz artan ateş oranı.
  • Namlu eklentilerinde yeniden dengelenen ateş oranı bonusları.

M60:

  • Maksimum hasar aralıkları iyileştirildi.
  • Geliştirilmiş hareket hızları.

Keskin Nişancı Tüfekleri (Hepsi):

  • Animasyon sistemi aracılığıyla izin verilen erken harmanlama / kesintiyi hesaba katmak için Sprint to Fire süreleri ayarlandı.(Etkili Ateş Etme Süresi, Gunsmith'te gösterilenden önemli ölçüde daha kısadır. Gunsmith'in gelecekteki bir güncellemede ele alınması planlanıyor)
  • Ateş ederken hareket hızı etkisi er bir atışı daha güçlü hissettirecek şekilde ayarlandı.
  • Namlu eklentileri her silahta benzersiz bir his sağlamak için rölanti salınımını iyileştirecek şekilde ayarlandı.

Magnum:

  • Biraz iyileştirilmiş atış hızı.
  • Maksimum hasar aralığı iyileştirildi.
  • İlk atıştan sonra ateş ederken iyileştirilmiş görüş.

Shotgun Bravo:

  • 5,8 metre ve 7,7 metre arasındaki hasar biraz azaltıldı.

OYUN MODLARI

Hardcore: Dost ateş sistemi artık 3 takım öldürdükten sonra hasarı yansıtmak için düzgün bir şekilde geçiş yapıyor.
Ara ve yok et: Bombayı etkisiz hale getirmenin amaçlanan 7,5 saniyeden daha uzun sürebileceği bir sorunu ele aldı.
Herkes tek: Maç başlamadan önce oyuncuların başka bir oyuncunun görüş açısına sahip olmasını sağlayan birkaç başlangıç spawn'ı ayarlandı.
CDL Hardpoint: Özel Oyunlarda CDL Hardpoint oynarken oyuncuların amaçlanan oyun alanının dışında ortaya çıkması sorunu giderildi.
Kombine Kollar: Birleşik Kollarda Sabit Taretleri kullanırken etkileşim geliştirildi.
Spawn(Yeniden doğma): Çok oyunculu oyun modlarında, oyuncunun yerin üstünde ortaya çıkmasına neden olabilecek çeşitli spawn'lar ayarlandı.
Özel Oyunlar: Özel Oyunlara Scorestreak Maliyet Geçersiz Kılmaları eklendi.

SCORESTREAKS

Savaş Yayı:

  • Cephane 5'ten 4'e düşürüldü.

Bakım paketi:

  • Maliyet 1.800'den 2.000'e çıkarıldı.

Nöbetçi Taret:

  • Maliyet 2.000'den 1.800'e düşürüldü.

Napalm Strike:

  • Maliyet 2.100'den 2.500'e çıkarıldı.

Hava Devriyesi:

  • Maliyet 3.200'den 2.700'e düşürüldü.

Topçu:

  • Maliyet 2.500'den 3.000'e çıkarıldı.

Seyir Füzesi:

  • Maliyet 2.600'den 3.500'e çıkarıldı.

Savaş makinesi:

  • Maliyet 3.500'den 4.000'e çıkarıldı.

Saldırı Helikopteri:

  • Maliyet 4.000'den 4.500'e çıkarıldı.
  • Mermi başına hasar 50'den 75'e çıkarıldı.
  • Sağlık 4.500'den 5.000'e çıkarıldı.
  • Mermi etkilerinden kaynaklanan ekran titremesinin süresi azaltıldı.
  • Yer değiştirmeden önce helikopterin tek bir yerde kalacağı süre azaltıldı.

VTOL Escort:

  • Maliyet 8.500'den 8.000'e düşürüldü.
  • Kule patlama uzunluğu artırıldı ve soğuma süresi azaldı.

Chopper Gunner:

  • Maliyet 6.000'den 6.500'e çıkarıldı.
  • Ateş ederken silahın hareketi azaltıldı.

 

HARİTALAR

Garrison: Gezinme alanındaki bir oyuncunun üstlerindeki oyuncularla çarpışabileceği bir sorunu ele aldı.

EKİPMAN

  • Tomahawk'lar artık raund başlangıcında hemen fırlatılabilir.

Eliminasyonlar

  • Bir düşmana hasar verdikten sonra daha uzun süre, bu düşman öldürülürse bir Avlama olarak sayılır.

Son İşlemler

  • Yanlış hizalanmış yüzeylerde Bitiricilik Hareketini tetikleme yeteneği geliştirildi.
  • Oyuncuların, Finishing Move tarafından elendikleri sırada yere düşürülmeleri durumunda istenmeyen bir poz vermelerine neden olan bir sorun giderildi.

ZOMBIES

  • Geliştirilmiş genel zombi yolu.
  • Düşmanlar artık sınır dışı saldırılarını daha istenmeyen konumlardaki oyunculara karşı kullanacak.
  • Oyuncunun amaçlanan oyun alanını terk edebileceği çeşitli istismar edilebilir yerler kapatıldı.
  • Perks'in oyuncunun yükseltilmiş Perk Becerileri ile doğru şekilde eşleşmediğinde meydana gelebilecek bir hata düzeltildi.
  • Perk kutuları alırken meydana gelebilecek bir hata düzeltildi.
  • Çeşitli kararlılık düzeltmeleri eklendi.